WERDA AGENT

WERDA AGENT
Wanita dimasyurkan tapi tidak ditonjolkan, ia tersembunyi biarpun hadirnya menggegarkan, umpama mutiara yang ditampakkan buat perhatian umum dengan permata yang tersembunyi, pasti yang tersembunyi itu melebihi yang tertampak, permata dicelahan kaca, permata dibalik timbunan pasir halus, ibarat sekuntum mawar berduri di taman larangan.

WERDA AGENT

WERDA AGENT
Wanita dimasyurkan tapi tidak ditonjolkan, ia tersembunyi biarpun hadirnya menggegarkan, umpama mutiara yang ditampakkan buat perhatian umum dengan permata yang tersembunyi, pasti yang tersembunyi itu melebihi yang tertampak, permata dicelahan kaca, permata dibalik timbunan pasir halus, ibarat sekuntum mawar berduri di taman larangan.

Recent Comments

.

Cara Mengatasi Masalah Keletihan

Cara Mengatasi Masalah Keletihan



“Asyik rasa letih je badan ni walaupun kerja kat office”
“Penat ulang alik drive jauh ke tempat keja'
“Penat pagi-pagi dah keluar rumah, malam balik kena buat kerja rumah, jaga anak-anak kecik…saya rasa penat sangat”

Tidak kira lelaki atau perempuan, kedua-duanya letih dan lesu dengan jadual kerja dan rutin harian yang padat. Keluar pagi, balik petang atau malam. Dengan menempuh perjalanan pergi balik kerja dan menyiapkan kerja-kerja di pejabat, pastinya keletihan.

Sedangkan enjin kereta kalau asyik guna je tanpa henti lama-lama menurun juga performance nya ye tak? Sebab tu kereta bila cukup masa cukup kilometer kita hantar servis. Sebab nak performance yang tip top dan elak kerosakan teruk.

Macam tu juga dengan badan kita. Letih kerja tak cukup tidur, tanggungjawab banyak di pejabat, di rumah lagi. Kita kena servis badan kita dengan isi nutrisi-nutrisi yang diperlukan oleh badan, urat saraf kita dan sistem badan kita setiap hari.

Di sini saya kongsikan tiga (3) supplement asas yang membantu masalah keletihan.

VITA-LEA

Multivitamin daripada Shaklee ini mengandungi zat besi yang sangat diperlukan untuk pembentukkan sel darah merah. Dengan mengandungi 24 jenis mineral untuk menampung kekurangan nutrisi yang sentiasa hilang disebabkan aktiviti seharian kita termasuk cara pemakanan.

B-COMPLEX

Ada 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan badan dengan baik. B-complexs juga membantu untuk melancarkan perjalanan darah kita yang mana penting untuk membawa oksigen secukupnya ke otak. Oksigen yang cukup membolehkan kita dapat berfikir dengan baik dan otak dapat mengawal seluruh sistem dalam badan dengan baik.

OSTEMETRIX

Gabungan terbaik kalsium, magnesium dan vitamin D. Ostematrix sangat bagus untuk sistem perkumuhan yang mana melancarkan perjalanan. Jika sistem ini tidak lancar maka toksik-toksik yang terhasil menyebabkan keseluruhan sistem badan akan terganggu.


Jika mommies perlukan bantuan dan consultation, jangan segan-segan hubungi saya ye. :)

Reen 0197631333
ceomak.com

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More